The Möller-Thörncrantz Online Wedding

Jag har just bevittnat Annickis och Magnus bröllop via webkamera som sände live direkt från Las Vegas. Det var helt sjukt. Jag trodde inte att en taffligt upplöst webkamerafilm kunde frammana så mkt känslor, men det blev mycket gråt och skratt under de korta 10 minutrarna det varade.

Först kom de infarandes i en Pink Cadillac och blev emottagna av nån slags Fejk-Elvis ("As you can see I'm alive and well...") och han blandade vigseln med härliga hits som "Love me Tender" och Viva Las Vegas". Den förvånansvärt vältränade Elvisen gav även några visdomsord som "Promise to never walk in the rain with your blue suede shoes on" och "Promise to be each others teddybears".

Mitt i allt kom jag på att jag var tvungen att fotografera. Insåg att kamerabatteriet var helt dött. Gjorde en print screen istället och den blev asbra, men när jag skulle minska ner den i Photoshop låste sig min dator pga ett kasst grafikkort. BUHU. Så det blev inga bilder, men när jag några minuter senare försökte kolla på filmen igen hade den ersatts av ett pensionärsbröllop. Men här kan man iaf se ungefär hur det såg ut, tänk er bara två rock'n'roll Magnus mr Mayonaise och Annicki aka Anakin&Anarchy i coolaste Vegasoutfitsen (I Annickis fall sydd av Jenny, bilder kommer!) istället för de något lamare versionerna nedan:

image98

image99

Ni som också såg det och tog bilder, give me!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Oh jag vill se bilder! Jag orkade aldrig hålla mig vaken i natt. Jag hoppas att bröllopet läggs upp i deras webarkiv, som jag sett att en del har gjort....

2008-05-08 @ 08:03:24
Postat av: cat

jepp, men det kan ta 2-3 dagar står det!

2008-05-08 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0