Birthday week

Det är en massa roliga saker som händer nu. Var på IKEA igår och köpte en del piffiga attiraljer. Min lägenhet har blivit komprimerad och sned sen jag skaffade pianot och det ska nu försöka rättas till innan diverse födelsedagskalas och besök som kräver plats för många. En störig sak är att mitt surroundsystem är anpassat efter den gamla placeringen av soffa, tv och stereo och nu är allt fucked up. Men lite snett ljud har väl ingen dött av? Hoppas bara att jag hinner städa hela lägenheten efter jobbet ikväll. Eehm. Jomenvisst haha.

Jag fyller år imorrn. 27. Panikskrek lite i parken i söndags när jag började tänka på min ålder. Beslöt mig snabbt för att fortsätta förtränga åldersnojan och leva efter devisen att ålder inte betyder nåt. Right?

Kommentarer
Postat av: Gilbert

Grattis i förskott! Du är för ung för att åldersnoja, vänta åtminstone tills du blir 30.

2008-05-13 @ 14:27:07
Postat av: jenny

Vänta åtminstone tills du blir 35 ;)

2008-05-13 @ 14:44:34
Postat av: Edvin

Nä åldersnojja nu, det är hög tid för det. Till Jenny som säger att man ska vänta tills man är 35: Då är man så pass gammal att man borde lägga av med nojjandet och tänka mer på pensionen och om man kom ihåg att ge katterna mat.

2008-05-14 @ 19:12:07
Postat av: jenny

Till Edvin: det var mest ironiskt, eftersom jag själv fyller 35 idag, och har aldrig nånsinn känt av någon åldersnoja. Och det vet Catrine;)

2008-05-15 @ 07:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0