Secret rooms, secret kisses

Jag funderar på att skaffa ett husdjur till. Men tänk om det blir såhär :/

image29

Oj vilken slapp söndag. Det är ju iofs ok, för söndag är ju vilodagen. Mitt tangentbord ville just skriva violdagen. Jag vill ha många violdagar.

Hellnight i fredags var skoj, drack iofs 46 för många öl så mammas 60-årskalas eller framför allt bilfärden upp till den var lite kaosartad i mitt inre. Lagom tills bakisheten försvann på kvällen när jag var tillbaka i Malmö så tog festandet vid igen. Förfest hos Jenny som hade tusen snacks så att man kunde matcha sina runda fötter med rund mage, trés chic! Sen var det Vogon och mycket tanz och sen var det lite kaos mitt i natten, men somnade till slut själv fint brevid lilla kisen.


Liten lista över saker jag inte vill ha i mitt liv:

satans otyg
orolig magkänsla
taskiga bögerier
andra slampor än jag själv
Christer Sjögren


Och för att förtydliga, efter mkt uppståndelse kring förra inlägget här på bloggen - jag är allså kär i The Pipettes, inget annat OK VA!? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0