Oh Boy

image26

På torsdag spelar Miss Li på Debban och jag skulle hemskt gärna se henne, men det verkar som att Debban har beslutat sig för att sluta ljuga på hemsidan angående starttiden för konserter; står det 21.30 så är det 21.30 och inte typ 23.45 som det tidigare har varit. Det betyder att jag missar det eftersom jag slutar 22 + att alla verkar för fattiga för att kunna göra nåt för närvarande. Men jag är typ skitglad ändå pga olika saker!

Förresten så står det på hemsidan att vuxna män började gråta sist hon spelade på Debban på the Prom (jag var där men minns inga gråtande män?). Vem var det som grät? Och hur vet de att det grät pga henne? Det kanske var så att de grät pga spilld öl. DET är nämligen helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0