Bowlrider's love

Förra helgen var vi på Bowlrider's i Stapelbäddsparken. Lördagen var bakishäng med David (och senare Lotta) inklusive hamburgertallrik och extremt impande kvartsfinaler. Blev lite kär i den här killen:



På söndagen vann han hela skiten i Legends-kategorin. Typiskt mig att bli töntkär i en vinnare hähähä. (OBS, har varit kär i många loosers också, mkt dumt av mig. Den senaste särskilt.)

Bara för att ni ska se honom i action:



Han är liksom gasellen bland flodhästarna, svalan bland albatrosserna, ja ni förstår.

På söndagen var det ännu ett bakishäng med Annicki, Magnus, David och senare Joel och Åsa. Och fick se Nicky Guererro igen hihihi. Blev helt exalterad av Åsas o Joels nya tatueringar så smsade Axel och bokade tatueringstid. Nästa vecka, yey! Och ifyllnad i augusti. Extremt peppad på det! Har semester nästa vecka igen, vet knappt vad jag ska göra. Jag tar det med ro. Att dra till Amsterdam var förresten årets bästa idé. Träffade riktigt najsiga människor och shoppade tusen saker som gör mig glad. Vem sa att man inte kan köpa lycka?

Nu ska jag bara försöka återfå mitt sunda leverne också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0