Grattis till mig!

Jag har just tagit en hel del blodprover, och vad är det för grattis med det kanske du undrar?

Jag dog inte. Jag kunde andas (ganska) normalt. Jag började inte gråta. Det tog inte längre tid än det normalt borde göra. I DID IT! I sex år har jag oroat mig över när denna dag skulle komma, när jag skulle vara tvungen att ta blodprov. I 6 år har jag undvikit det (för att inte tala om hur lång tid jag undvek det innan dess) men idag så bestämde jag mig för att låtsas att dessa år av skräck inte betydde nåt. Och det gick bra! Wohooo. Hoppas nu bara att jag inte har nån dödlig sjukdom. Bad dem även att ta ett extra prov angående min kropps påverkan av alkohol. Ska bli EXTREMT intressant att få reda på det svaret, men får vänta en vecka.

Här är en tårta till mig:

image21
Inte en XBOX, men va fan. Jag bara jobbar där, är inte frälst. Ska försöka hitta en tårta i form av ett PS3 kanske?

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att övervinna en sådan sak! Klart att du är värd ett grattis!!!

Jag har svarat ang. sugarpasten i Sockersött, tänkte att det kan vara av intresse för fler :)
Hoppas att du gillar kesoplättarna, hur tänker du smaksätta dem? Eller kanske inte alls?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0