Apropå dysfunktionell.

Igår skulle jag gå och hämta min cykel på Möllan efter jobbet. Då passade jag på att handla lite på stora Rimi (ok kanske dags att sluta säga Rimi, hur många år sedan var det de bytte namn till Ica Supermarket?). Mitt minne av den butiken är sunk, sunk och sunk. Varför handlade vi alltid där innan? När Simi och jag bodde ihop var det alltid Rimi som gällde. Och det var inte ens de butikerna som låg närmast.

MEN NU ALLTSÅ!

Butiken har verkligen gjort om sitt sortiment. Ok att det fortfarande ser lite sunk ut men utbudet är typ det bästa jag varit med om. Hur mkt ekologiskt och nyttigt som helst, äntligen är de up to speed med vad folket på Möllan vill ha. Nice Nice.

image82

Såg Margot at the wedding igår av Squid and the whale-regissören Noah Baumbach. Ganska bra faktiskt. Jag vill ha deras hus vid havet. Käkade fiberlaktris till. Övergott. Såld på Renée Voltairegrejer. Är dock fortfarande lika trött. Sov en massa inatt men det känns som att jag sovit 3 timmar. Not so good.

Ikväll ska jag och Jenny käka tapas och dricka libanesiskt rödvin på Plockepinn. Så jävla gott. Som grädde på moset är det klubb Peyote där ikväll med rockabillygung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0