Extreme Home Makeover?

Efter att ha surfat runt ett tag på olika nyanser av rosa till min hall så har jag blivit helt fast i göra-om-hemma-träsket. Är nu fullständigt övertygad om att jag måste tapetsera lite i köket och i vardagsrummet och måla om både här och var. Hur ska jag ha råd till detta? Jag måste nämligen även betala en dyr transport av ett piano, en stämning av detsamma, jag behöver en ny dator och i år känns det även tvunget att köpa hdtv. Får inte mkt nörderi ut av min Playstation 3 utan en hdtv ju. Sen finns det ju allt annat som måste betalas och göras, men iaf. Vad ska jag börja med? Är väldans sugen på att måla om, det ger en sådan instant kick! Sen kan man ha renoveringsfest! Nån som älskar att tapetsera och vill hjälpa till?

image21
Den här tapeten är ju hemsk rar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0