Baby LOVE

Den här helgen har varit underbar. Har spenderat den med den här pinglan:

image37


Jag tror att vi har tagit ca 200 bilder på varandra, och tids nog kommer de hamna i bilddagboken. But until then:

     

Vi är på Debban för att kolla in Hästpojken. Hittar olika roliga människor, men de roligaste var vi, och framför allt Helena när hon ställer sig längst fram och stjäl showen med sina partytricks:

image43

Vem är snyggast liksom?

image44

     

Vi dricker alldeles för många öl (eller iaf jag som skulle upp tidigt och jobba på lördagen, buhu) men det var en förträfflig kväll och man lever bara en gång etc...
    

image55
Hon är min ögonsten.

På lördagen begav vi oss till Jeriko och drack goda drinkar och dansade loss tills klubben stängde alltför tidigt.

image56

   

image61

Helena och jag gillar att 1. dricka 2. dansa sittdansen. 3. posa på kort.

 

Sen blev det efterfest med bla de här männen. Skön livesång till old school hits och ballader. Min favorit var covern "The swedish dick"  som kanske är mer känd som The Sweetest thing med U2.

Kommentarer
Postat av: hellena

hahaha jag hade glömt 'the swedish dick' - villken låt;)

2008-03-25 @ 14:14:41
Postat av: cat

haha alla låtar var skitbra.. särskilt hiphoprappen ;P
oh oh, in the partyhouse!!!

2008-03-25 @ 19:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0