Greetings from Debasers toalett

image2

Nya saker; bloggen, tangentbordet och Helenas lugg.


Man skäms ju lite att bloggen är så ful, men det är ingen som läser den ändå så jag behöver nog inte vara orolig. Den är iaf rosa och allt som är rosa är lite bättre och roligare. Världens bästa knep, för alla utom brats.

Jag har köpt ett nytt tangentbord som är lite crappy t ex så vill den inte alltid skriva bokstäverna   ,   och  , så det blir lite trixigt för er om jag inte orkar rättstava. Funderar lite på att skriva en vecka utan att rätta stavfelen. Sen skriva inlägg bara när jag är full. Fy fan, allt är så tråkigt i bloggar så man får ju anstränga sig lite!

Jo vahettere, nu borde jag sova för jag ska hosta iväg mig till jobbet vi 09 imorrn. Och till läkaren ska jag med, för snart är det dags för utlandsresa och där vill man inte vara sjuk. Så MEDUCIN tack.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0