Ekonomiöversikt



Eftersom danskjävlarna tänker stjäla åtskilliga tusenlappar från mig de närmsta månaderna (restskatt) beslöt jag mig för att kolla över mina inköp sen nyår för att ha koll på vad jag egentligen gör av mina pengar och var jag kan dra in. Någon hobbybudgetnörd som kan säga sitt om följande (ATTENTION, ALL STALKERS!!!):

Matbutiker 18 328
Handlar'n (aka min hörnbutik som endast säljer skit) 2 185
7-Eleven (nedanför mitt jobb) 780
Café, Restauranger (inkl viss dricka till maten) 5 351
Krogen (enbart dricka...) 2 335
Systemet 5 062
Räkningar 42 701
Hälsogrejer (läkarbesök, apoteket, hälsokost, nyttig mat från enbart nyttiga butiker, träningssaker) 7 343
Inträden (konserter, bio, teater) 962
Pynt till hemmet, elektronik 7 907
Presenter, Böcker, Tidningar 2 911
Kläder, smink, smycken och annan yta 15 048
Uttag 4 222 (vart går dessa? oavkortat till krogen?)
Resor (korta avstånd) 1 611
Egypten 9 896 (alla inköp exklusive flyg och hotell som ju betalades förra året)
Amsterdam (minus de kläder jag köpte) 5 921

Om jag blir en renlevnadsnunna som aldrig går ut kan jag nog spara in på ca 99%???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0