Jao.

image12

Tillbaka från Egypten och allt är happyjoy. Förutom att mitt hem ser ut som Nagasaki, så seriös vårstädning is coming up.

Hellnight in the Park i fredags med hårdrockquiz, Subfret och Entombed var överjävligt lyckat! Kön gick ända ner till Konsum och det var fullt vid 22.30. Alla var pepp och kvällen bjöd även på tusen öl, efterfest med Guitar Hero 3 och överdosering av fluortabletter. Väntar spänt på att David ska lägga upp bilderna!

Idag är det jobbsöndag och sen blir det Sweeney Todd som jag är väldigt spänd på. Tim Burton OCH Johnny Depp, kan det gå fel? T o m min mamma är kär i Johnny Depp.

image11

Apropå Demon Barber så vill jag nog klippa mig snart. Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig. Den eviga lugg eller inte lugg-frågan. Gah. Hjälp?!

I övrigt vill jag att våren ska komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0