Dödsfår och kanske-döds-Catrine

Här är mitt nya piano:

image18
Hunden får jag inte på köpet.

Det kan även se ut såhär om man inte diggar Mozart-stilen:
image19

Ska bara lära mig spela också.

Apropå att lära sig saker så borde de nya medierna i Det Okända lära sig the trade innan de gör bort sig i TV. Såg avsnittet igår med Robert och båda tyckte att det var det sämsta avsnittet någonsin. Ingen action alls. De bara hade lite ont i huvudet och ojade sig och kände att de hade en kvinna och en man med sig (NÄMEN! inte 70 getter och en zebra alltså?) och sen stod de bara tysta och såg plågade ut, sen var det slut. Jag dog nästan av kasshet. Tur då att vi kompenserade med att se den sjukt bra filmen Black Sheep, som handlar om döds-får som kör bil och galna människor med fårfötter.

image20
Detta väna lilla lamm kan möjligtvis vara det som skulle göra kisens och min lilla familj komplett!

Ska till läkaren igen idag eftersom min hals aldrig vill bli frisk. Flera månader av hosta och andningsproblem och läkare som bara säger att det är att hålla ut och inte överanstränga andningen. MEN KUL DÅ! Tänk om jag har en hemlig ny sjukdom som ingen vet hur de ska leta efter? Nä, ska nog pressa läkaren på lite smaskig info och meducin. Litar inte på läkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0