Men åååååååååååh.

Man ska kanske inte äta vid datorn. Man kanske inte ska spilla misosoppa i tangentbordet. Man ska sitta vid matbordet, ha dukat fint och tugga noga. Men jag orkar inte sånt. Jag äter vid datorn samtidigt som jag kollar på nån nedladdad serie eller film. Att laga mat till sig själv och äta vid matbordet under tystnad måste vara det mest deprimerande som finns.

Men nu har jag fått ta kosekvensen. Tangentbordet funkar inte, efter några ynka droppar misosoppa. Tänk att något som är så nyttigt för människan innebär tangentbordets död. Någon som har nåt tips? Förutom att slänga det i väggen och gå hela vägen tillbaka till Kjell o Company?

Jag borde verkligen inte skaffa laptop iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0