Blod, svett och Singstar

image70

Mycket action i helgen. Först Cowboy & Indiantema på Hellnight vilket resulterade i en del vattenpistolsattacker och krig med pil och båge. Sen en härlig Singstarafton i lördags med Hellena och massa drinkar. Dans på So Tough! So Cute! på Retro och glaskrossdöden = efterfesten var på akuten i alldeles för många timmar.

I söndags var det lite mer hemmaaction när stormen gjorde så att mitt sovrumsfönster blåste upp och välte allt på fönsterbrädet inklusive en megatung old school miniräknare som gjorde stora jack i golvet, och alla mina lampor och skit hamnade under sängen. Samtidigt stod jag och höll kisen i famnen på balkongen och genomdraget gjorde att vi typ nästan blåste av och katten högg tag i min hand för att inte flyga iväg = handdöden för mig med. HÄRLIGT!

Denna veckan har börjat bättre med hälsosamt liv och träning. Är grymt peppad!

This girl, alltså:

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0